czwartek, 29 listopada 2012

Oddam w dobre ręce mydełko Aleppo

Jakiś czas temu kupiłam mydełko Aleppo do mycia twarzy. Niestety u mnie się nie sprawdziło :(

 
Mydełko Aleppo to mydełko oliwkowe z dodatkiem oleju laurowego. Ja mam wersję do cery tłustej z 15% zawartością oleju laurowego. Mydło posiada właściwości nawilżające, zmiękczające, antyalergiczne, przeciwzapalne i odkażające. Nie zawiera kompozycji zapachowych, barwników ani konserwantów. 

Skład: Aqua, Olea Europea, Laurus Nobilis, Sodium Hydroxide.


Pokładałam w nim wielkie nadzieje, jednak moja skóra chyba odzwyczaiła się od mydła. Nie mogę znieść tego uczucia tępej skóry po użycia mydełka, i chyba trochę mnie wysusza. Wiem, że wiele dziewczyn jest z niego zadowolone. Ja na pewno nie będę go używać, więc szkoda, żeby się marnowało w domu. 
 
Jeśli któraś z Was jest zainteresowana przetestowaniem tego mydełka, to proszę o pozostawienie komentarza pod postem :) Kto pierwszy, ten lepszy. Została mi spora kostka, myślę, że starczy dla 4 osób :)

Pozdrawiam :)
Beautybox

Rozdanie zakończone
Bardzo proszę blogerki: Kasia, kasiaszara i Klaudia o podanie adresów do wysyłki na maila:
beautybox88.blogspot@gmail.com

Beautybox :)

15 komentarzy:

  1. jeśli nikt się nie zgłasza chętnie przygarne całe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zgłaszam :) dla siebie, a co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kasiaszara nadal nie otrzymałam od Ciebie adresu do wysyłki. Bardzo proszę o kontakt.

      Usuń
  3. dziwne ze tak mało chtenych :/
    kochana wyłacz ta weryfikacje komenatrzy ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest wyłączona :) Widocznie mało osób czyta bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, przyda się dla mojego chłopaka! mogę? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze mogłabyś zmniejszyć trochę rozmiar wyświetlanego bloga, na lapku z matrycą 15,6 nie widzę całości co jest nieczęste na odwiedzanych przeze mnie stronach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmniejszyłam trochę rozmiar, jeśli jeszcze jest za duży daj znać:) u mnie tego nie było widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko :) teraz już widzę całą kolumnę z listą obserwowanych blogów, więc jest dużo lepiej :) myślę, że innym też będzie wygodniej, matryca 15,6 jest najpopularniejsza w laptopach. Chociaż na Twoim miejscu rozważyłabym zmniejszenie jeszcze o cal:)

      Usuń
  8. jakimiś nasyzmi adresami jestes zainteresowana ? bo nie wiem czy wysyłka dojdzie do skutku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdanie zakończone
      Bardzo proszę blogerki: Kasia, kasiaszara i Klaudia o podanie adresów do wysyłki na maila:
      beautybox88.blogspot@gmail.com

      pisałam na blogu :)

      Usuń
  9. o, ja też nie zauważyłam tej notki na blogu :) dzięki, na pewno się nie zmarnuje :))

    OdpowiedzUsuń