piątek, 16 listopada 2012

Post zakupowy :D

Małe zakupy z ostatniego tygodnia :)


Na początek Ziaja
Nie przepadam za kosmetykami Ziaji, ale słyszałam dużo dobrego o tym kremie, a że nie mogę sobie ostatnio dobrać żadnego:/ moja skóra zaczęła się buntować:/ postanowiłam wypróbować. Tym bardziej, że cena jest zachęcająca 9,90zł :)


Podkład Bourjois 123 Perfect
To moje czwarte opakowanie, jak na razie nie zmienię. Trochę wysusza skórę, ale nie waży się i całkiem dobrze matuje. W Douglasie jest teraz promocja na kosmetyki Bourjois -30%


Pozostając przy drogerii Douglas dałam się namówić na zakup tuszu do rzęs. (o nie!!!!!!! mam przecież zakaz kupowania tuszy!!!!!) Ponieważ czuję się winna ( no tak nie do końca ;) muszę się wytłumaczyć :D Moja ulubiona maskara z Clinique Naturally Glossy została wycofana :( przy kasie Pani poleciła mi nową podwójna maskarę Clinique Double Volume w cenie 29zł. No i jak miałam jej nie wziąć :) Z jednej strony mamy bazę i odżywkę w jednym, a z drugiej pogrubiający tusz, który na moje oko jest bardziej wydłużający niż pogrubiający. Mam nadzieję, że się sprawdzi.




Moje ulubione lakiery 209 i 124


Wosk Yankee Candle Snow In Love


 W Douglasie dostałam próbkę podkładu Max Factor Xperience


A to mały prezent :) Dziękuję :*
Lakier Essence



Pozdrawiam :)
Beautybox

4 komentarze:

  1. KOLEJNY TUSZ JAK MOGŁAŚ :) powinnaś zrobić więcej projektów denko ... ZIAJA ? tego się nie spodziewałam może za tą cenę sama spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę:) Kogo ja tu widzę:) ale nie powiem, miło:P Projekty denko będą, kilka opakowań czeka już na nowego posta. A co do Ziaji.....też się jej u siebie nie spodziewałam. Kupiłam w naszej małkińskiej aptece:)tyle się jej naszukałam i nie mogłam nigdzie dostać:/ a tu proszę, nie trzeba było daleko szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam ten krem wczoraj i jeszcze taniej za 9,77zł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne lakiery kupiłaś, lubię tą serię :))

    OdpowiedzUsuń