piątek, 25 stycznia 2013

Phenome - kosmetyki na medal






Całkiem niedawno odkryłam kosmetyki naszej rodzimej marki Phenome. Miałam wtedy ogromne szczęście, bo trafiłam na promocję -40% :D dlatego tez skusiłam się na kilka produktów. Zaczęło się oczywiście od malutkiej próbki kremu Oil-Control, który oczarował mnie konsystencją, zapachem i działaniem. Kupiłam pełnowymiarowe opakowanie i skusiłam się dodatkowo na żel do mycia twarzy. Jak na razie mój ideał :D Wtedy też dostałam próbkę maski-peelingu Multi-Activ. Świetny produkt, kolejne pełnowymiarowe opakowanie wylądowało w moim koszyku. Tak oto rozpoczęłam swoją przygodę z marką Phenome. 

Phenome jest Polską marką produkującą kosmetyki naturalne i organiczne, pozbawione parabenów, SLS, SLES,  wazeliny, oleju mineralnego, parafiny, silikonów, PEG, glikoli, chemicznych filtrów UV, syntetycznych barwników, kompozycji zapachowych.
Skuteczność ich produktów opiera się na zaawansowanych formułach oraz wyselekcjonowanych ekstraktach naturalnych, pozyskiwanych z upraw organicznych. Zawierają mieszankę czystych wyciągów botanicznych działających w harmonii ze skórą. Więcej o kosmetykach Phenome możecie przeczytać TUTAJ. 


Moje zdobycze :)

Regulujący żel do mycia skóry tłustej i mieszanej.
Regulujący żel do mycia skóry tłustej i mieszanej.

Cukrowa maska-peeling 2w1

Krem nawilżająco-regulujący zapobiegający niedoskonałościom skóry       



Obsługa w sklepach stacjonarnych jest bardzo miła i fachowa. Bez problemu dostaniecie próbki. Na miejscu można też wypróbować wszystkie kosmetyki. Jestem oczarowana tą marką i ich kosmetykami. 

Na mojej liście must have w kolejce na zakup czeka  krem Active sebum control, różana mgiełka do twarzy, tonik i kilka produktów do ciała. Może przy następnej promocji pozwolę sobie na małe co nieco ;) 

Znacie kosmetyki Phenome??

Pozdrawiam :)
Beautybox


3 komentarze:

  1. ile zapłaciłaś za ten krem oli control?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jego regularna cena wynosi 129zł, ja kupiłam go na promocji za ok 75zł, dokładnie nie pamiętam. Kosmetyki Phenome są teraz dostępne również w drogeriach Douglas. Tam tez można trafić na promocje. Ostatnio kupiłam różany olejek do masażu i dostałą gratis pełnowymiarowe opakowanie wody micelarnej do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze kolekcji! :-) te kosmetyki sa naturalnie cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń