wtorek, 5 lipca 2011

Peelingujemy:)

Witajcie:)

To jest mój pierwszy post, więc proszę Wszystkich  o wyrozumiałość. Nie mam jeszcze doświadczenia w prowadzeniu bloga, ale mam nadzieję, spodobają Wam się moje, na początku niezdarne notki;)

Peelingi, peelingi, peelingi...... jest ich mnóstwo, i trudno się zdecydować na coś konkretnego. Przedstawię Wam mojego ulubieńca, jakim jest LUBEX z firmy Permamed.


Peeling dermatologiczny o dwufazowym działaniu. Przeznaczony jest do twarzy i ciała, jednak ja używam go tylko do twarzy. Zawiera bardzo drobne granulki, ale niech Was to nie zmyli, peeling jest naprawdę bardzo mocny. Dodatkowo jego działanie wzmacnia zawarty w nim kwas glikolowy. Na pewno nie nadaje się do skór wrażliwych, natomiast do mojej tłustej cery jest idealny:) Ma przyjemny zapach i piękny niebieski kolorek:D Skóra jest po nim bardzo gładka. Po żadnym peelingu nie osiągnęłam efektu tak wygładzonej i rozjaśnionej skóry. 





Cena wysoka, ok 39zł, ale jest bardzo wydajny. Nakłada się go niewiele, ja używam2-3 razy w tygodniu i spokojnie starcza mi na rok. Jest to już moje 3 opakowanie:) Jeden z niewielu produktów, który stosuję tak długo i nie zamienię na żaden inny, mimo, że lubię eksperymentować z kosmetykami.

Piszcie czy znacie ten peeling i jak się u was sprawdza:)

4 komentarze:

  1. Nigdy jeszcze nie widziałam tego peelingu ;) ale 3lata "spędzone" z jednym kosmetykiem to naprawdę nie mało ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze to ja też jeszcze nigdy nie widziałam tego peelingu.

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w prowadzeniu bloga. Na dobry początek dodaję do obserwowanych ! ;)
    Nigdy nie słyszalam o tym peelingu. Z peelingów używam jedynie czasami peelingów z Naturii, bo mają cudne zapachy *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling można kupić tylko w aptece, niestety jest dosyć trudno dostępny. Zazwyczaj proszę o sprowadzenie bo nigdy nie mają go na stanie. Na szczęście moja ulubiona apteka ma dobrze zaopatrzona hurtownię, więc nigdy nie ma problemu ze sprowadzeniem kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń