piątek, 20 kwietnia 2012

Zakupy w Zrób Sobie Krem

Dostałam dzisiaj paczkę:)


Kilka dni temu zrobiłam zakupy w sklepie Zrób Sobie Krem. Paczka przyszła ekspresowo:D Wybór mają ogromny i nie wiedziałam na co mam się zdecydować. 




Naturalny olejek z nasion malin - zawiera wysoki poziom karotenoidów i kwas elagowy. Olej jest znany ze swoich właściwości przeciwzapalnych i absorbowania promieni UV. przyspiesza gojenie ran, oparzeń, odmrożeń. Wspomaga wytwarzanie kolagenu i elastyny, zwiększa elastyczność i jędrność skóry. Działa przeciwzaskórnikowo. 

Organiczny olej arganowy - zawiera naturalne związki izoflawonów, tokoferoli i związki zapobiegające nowotworom. Wykazuje działanie odkażające, ujędrniające i wygładzające. Poprawia elastyczność, jędrność, wspomaga odnowę komórek. Działa przeciwzapalnie, łagodzi przebieg trądziku młodzieńczego. Duże właściwości antyoksydacyjne.

Rafinowany Olej z pestek arbuza - wyjątkowo lekki i rzadki, bardzo dobrze się wchłania, nawilża i łagodzi podrażnienia. Niekomedogenny, i nie hamuje wydzielania toksyn przez skórę. Pomaga przywrócić i utrzymać odpowiednią elastyczność skóry.  

 Ekstrakt do cery naczynkowej - ekstrakt składa się z kasztanowca, oczaru, arniki górskiej, lecytyny, D-pantenolu, sorbitolu, kwasu askorbinowego i rutyny. 

Macerat z marchwi - wykazuje właściwości przeciwrodnikowe, zapobiega szorstkości naskórka, zwiększa stopień jego nawodnienia, zapobiega zagłębianiu się zmarszczek. Nadaje skórze ciepły, matowobrązowy kolor świeżej opalenizny - efekt brązujący:D


Naturalny olejek Litsea Cubeba (May Chang) - cechuje się działaniem antyseptycznym, przeciwdepresyjnym i ściągającym. Stosowany w kosmetykach do pielęgnacji cery trądzikowej. 


Organiczny hydrolat z kwiatu chabra - działa pobudzająco, przeciwzapalnie i przeciwalergicznie. Polecany do cery naczynkowej, z trądzikiem różowatym, skóry podrażnionej i alergicznej. Jest dobrym antyoksydantem. 

Hydrolat cytrynowy - stosowany przy infekcjach skórnych takich jak trądzik, kurzajki, opryszczki i w leczeniu ran. Działa przeciwświądowo, przeciwzapalnie, odkażająco, uszczelniająco oraz wybielająco. Może być stosowany do pielęgnacji paznokci i skórek.

 Hydrolat z liści porzeczki czarnej - działa ściągąjaco, przeciwzapalnie, uszczelnia drobne naczynia krwionośne. Stosowany w tonikach do cery trądzikowej i tłustej, a także podrażnionej i swędzącej.

Zamówiłam też kilka buteleczek ze sprayem i pojemnik na błyszczyk. Mam zamiar ukręcić w nim jakieś serum:D 


Dostałam też kilka próbek:) Korund, glukonolakton i alantoinę.

 Lubicie same robić kosmetyki??

Pozdrawiam :)
Beautybox

1 komentarz:

  1. myślałam ostatnio o olejku L.cubeba. chciałam opracować na blogu werbenę, z której jest destylowany :)

    OdpowiedzUsuń