wtorek, 24 stycznia 2012

Hydraphase Intense Masque - wybawca w saszetce

Podczas intensywnych poszukiwań czegoś, co przywróci mojej cerze odpowiednie nawilżenie  (kuracja triacnealem, wysuszyła moja skórę na wiór:/) natknęłam się na maseczkę z firmy La Roche Posay Hydraphase Intense Masque. Bardzo polecała ją farmaceutka w aptece, jednak podeszłam do tego produktu bardzo sceptycznie. Bałam się, że jest to kolejny zapychacz, czego moja buzia bardzo nie lubi. Kupiłam, przetestowałam, i....... ehh zakochałam się w niej po uszy. 


Według producenta maseczka ma głęboko nawilżać skórę, przywracając jej komfort i elastyczność. Rzeczywiście daje ukojenie, skóra jest po niej bardzo gładka, miękka i promienna. Nawilża dosyć dobrze ale niestety nie jest to efekt długotrwały:(



Saszetka podzielona jest na dwie części, za cenę 9,49zł mamy produkt do dwukrotnego użycia. Ja stosuję ją inaczej, niż zaleca producent, gdyż 3/4 maseczki marnowało się. W połówce saszetki produktu jest tak dużo, że moja przesuszona ale nadal tłusta cera nie jest w stanie wchłonąć go do końca. Nie widziałam sensu nakładać wszystkiego na raz i za chwilę ścierać nadmiar niewchłoniętej maseczki, dlatego zaczęłam jej używać jak krem.  Nakładam codziennie na noc dosyć gruba warstwę, i jak dla mnie ten sposób jest idealny. Cera jest nawilżona, produkt się nie marnuje i jest wydajny. Połówka saszetki starcza mi na 3-4 użycia. 


Zapach jest przyjemny, ale jak dla mnie chemiczny. Maseczka ma delikatnie niebieskawy kolor, czego nie widać na zdjęciu.

Niestety nie jest to produkt idealny:( Efekt nawilżenia trwa dopóki go używamy. Kiedy przestaję używać maseczki, skóra znowu staje się przesuszona:(( Martwi mnie też dimethicone w składzie na trzecim miejscu, zaraz za gliceryną:/ Dwa zapychacze:/

A Wy jak ratujecie przesuszoną skórę??

Pozdrawiam:)
Beautybox


3 komentarze:

  1. nie wiedzialm ze la roche posey ma maski w sprzedazy?

    OdpowiedzUsuń
  2. W superpharm są bardzo często w promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też ją stosuję i kocham ją do szaleństwa ;)

    OdpowiedzUsuń